Pelanggan yang dihormati,
1. Pihak Edariman amat mementingkan dan menghormati pelanggan yang berurusan di laman Edariman Online Mall ini.
2. Edariman akan cuba memberi layanan sebaik mungkin terhadap pelanggan-pelanggan yang membeli di laman ini.
3. ‘Follow up’ akan dilakukan kepada setiap pelanggan yang membeli barang di sini sehinggalah barang sampai dengan keadaan yang selamat di tempat yang anda kehendaki.Bagi penghantaran melalui pos,"tracking number" akan dimaklumkan sebaik sahaja produk dihantar.Dengan itu,setiap pelanggan Edariman mampu mengemaskini pergerakan produk sehingga sampai di pintu rumah mereka.
4. "Cash-on-Delivery" juga sangat digalakkan bagi mereka yang berada dalam lingkungan terdekat Edariman.
5. Setiap urusan melibatkan data pembayaran harus diteliti dengan hati-hati bagi mengelakkan sebarang kerugian tidak disangka di kedua-dua pihak.
4. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada :
(Encik Rahimi)
Saya menggalakkan pelanggan meninggalkan SMS untuk urusan di siang hari untuk mengelakkan maklumat yang diperlukan tertinggal dari pendataan.
Baca Selanjutnya...