.:: Edariman Online Mall ::.

Andai Iman mampu diedar......



alQuran alHaramain Karya Bestari (7 dalam 1) 

alQuran alHaramain Karya Bestari (7 dalam 1) atau lebih di kenali sebagai alQuran Cordoba Malaysia merupakan alQuran terjemahan Bahasa Malaysia dan tajwid berwarna  ini dilengkapi tema Ibadah,Muamalat,Akidah,Kisah Nabi & Rasul,Sirah Nabi Muhammad S.A.W,Asmau'l Husna Dan Terapi Qurani bersumberkan hadis sahih serta kitab tafsir muktabar.Terdapat 4 warna pilihan.

alQuran alHaramain Karya Bestari (7 dalam 1) ini juga telah disemak & diluluskan oleh Lajnah Tasheh alQuran Kementerian Dalam Negeri Malaysia.

Jika anda adalah mereka yang mementingkan ciri-ciri ringan,handy,padat dengan ilmu untuk sesebuah alQuran yang kompak,anda WAJIB dapatkan nya sebagai teman untuk dekat dengan alQuran & hampir pada Allah.

Harga : RM 35 /unit
Kulit  : Kulit Keras
Halaman : 650 halaman

Diskaun BORONG : Sehingga 25% mengikut kuantiti

alQuran Muslimah Karya Bestari 

alQuran Muslimah Karya Bestari menyajikan kandungan terjemahan & tajwid berwarna penuh yang benar-benar menarik jiwa dalam bermujahadah untuk bertilawah,bertadabbur dan menghafaz alQuran bagi para Muslimah.Disertakan dengan panduan hukum Ibrah,Tokoh Wanita,Akidah & Akhlak,ia benar2 membantu Muslimah menjadi sebaik2 perhiasan di dunia ini.
Lebih menarik,di design khas berbentuk beg tangan wanita dan mempunyai pilihan warna yang pelbagai.

alQuran Muslimah Karya Bestari ini juga telah disemak & diluluskan oleh Lajnah Tasheh alQuran Kementerian Dalam Negeri Malaysia.

Jika anda seorang Muslimah yang benar-benar ingin menjadika alQuran sebagai teman diperjalanan,design khas alQuran Muslimah Karya Bestari ini sangat2 menyokong anda untuk terus mempelajari alQuran biarpun di tengah2 masyarakat yang pelbagai ragam :-)

Harga : RM 75 /unit
Kulit  : PVC dengan rekaan khas beg tangan wanita
Halaman : 640 halaman

Diskaun BORONG : Sehingga 25% mengikut kuantiti

Hubungi/Whatsapp : 
Rahimi 019-3357307 @ Sabrina 0133702129
untuk pembelian.

COD : Kelana Jaya selepas membuat appointment.